Tine Van Aerschot
We are not afraid of the dark

Voor Triple Trooper Trevor Trumpet Girl (#110) werkte Tine van Aerschot samen met de Canadese actrice Tracy Wright. Enkele weken na de première werd bij Tracy een terminale kanker vastgesteld. Samen beslisten ze om, zo lang de omstandigheden het zouden toelaten, gesprekken met elkaar te voeren over angst en wat dat met een mens doet. Deze gesprekken vormden de basis. Tine combineerde ze met literatuur over overleven in de meest barre omstandigheden. We are not afraid of the dark is een monoloog voor één actrice en twee geesten.

Opvoergegevens: Kaaitheater
Isbn: 978-94-6076-222-
  • Monoloog
  • Feminisme