Suzanne van Lohuizen
Wat is er aan de hand met Danielle Dunoz?

Daniela Duñoz is een vrouw die kinderen adopteert waar niemand zich om bekommert: weeskinderen, kinderen die op straat leven of kinderen van ouders die aan de drank zijn. Dat gaat allemaal heel goed. Totdat ze erachter komen dat de mooie Daniela vroeger een man was en de vlam in de pan slaat. Daniela wordt op een vroege ochtend gearresteerd, omdat ze wordt verdacht van ontvoering en illegale adoptie.

• 1998
Isbn: 978-94-6076-737-1
  • Kleine bezetting (2-4)
  • Grote bezetting (>4)