Judith Herzberg, Theatertroep
Hoe echt is echt echt / Zeeziek in het zwembad

Twee toneelnovellen.'Hoe echt is echt echt.' heeft als startpunt de documentaire Familie te huur. Een verhaal over een Japanse man die zich als acteur aan mensen verhuurt. Het stuk is een compositie zijn van kleine scènes en korte dialogen waarbij altijd de vraag gesteld kan worden: is iemand zichzelf of speelt hij een rol? Waar in het grijze gebied tussen leugen en waarheid bevinden we ons?

Opvoergegevens: Theatertroep
Isbn: 978-94-6076-301-4
  • Grote bezetting (>4)

Over de schrijvers