Rik van den Bos
Een geschenk uit de hemel

Vier mensen reizen weg uit hun land, elk met een eigen reden om de horizon te verbreden. Ze treffen elkaar in een niet-westers land en raken na een roerige ontmoeting verzeild op een rituele plek. Ze proberen oog te hebben voor grote, wereldse zaken. Maar de kleinmenselijke problemen van alledag manoeuvreren zich steeds weer op de voorgrond, waardoor hun grote idealen nooit grote daden worden en ze achter dreigen te blijven met slechts zichzelf.

Opvoergegevens: BERG&BOS
Isbn: 978-94-6076-230-7
  • Kleine bezetting (2-4)

Rik van den Bos Rik van den Bos studeerde in mei 2008 af aan de Schrijfopleiding van de theaterschool Utrecht. Hij schrijft o.a. voor Ro theater, NNT, Toneelgroep Oostpool, Toneelschuur-producties, Firma Rieks Swarte, de Veenfabriek en Lunchtheater Bellevue. In 2010 ontving hij het Charlotte Köhler Stipendium. Samen met theatermaker Maurits van den Berg richtte hij toneelgroep Berg&Bos op. Rik van den Bos meer info over de schrijver