Nico Boon
De vraag is niet: of, maar: wanneer

Vier ambtenaren, die toevallig familie van elkaar zijn, wachten in een villa in een buitenwijk op nieuws van een oorlog die zich aan de andere kant van de wereld afspeelt. In afwachting van de terugkeer van hun strijdende landgenoten proberen ze de machine van het dagelijkse leven draaiende te houden. Langzaamaan sijpelt het vermoeden door dat de crisissen die hen overvallen niet toevallig zijn en dat de rampen die ze in hun boeken noteren nooit zullen overgaan...

Opvoergegevens: Vincent Company
Personages: 4
Isbn: 978-94-6076-347-2
    Filters:
  • Kleine bezetting (2-4)
  • Familie

Over de schrijver

Nico Boon Nico Boon (1978) is in 2006 afgestudeerd als meester in de dramatische kunsten aan het Rits. Hij is schrijver, regisseur en occasioneel acteur. Hij schreef eerder voor Fabuleus, Theater Antigone, detheatermaker en Kultuurfaktorij Monty. meer info over de schrijver