Koen Boesman
De Verdronken Ballades van Testerep

Ooit lag er voor de Belgische kust het eiland Testerep. Tot de mensen kwamen, het eiland bebouwden, de bomen kapten en het onvermijdelijk ten prooi gaven aan de golven. Testerep is nu een fantoom, inclusief fantoompijn. Een metafoor voor hoe wij omgaan met de kwetsbare plek waarop wij nochtans moeten leven en het water dat altijd in beweging is. Al zingend en spelend wordt er geprobeerd om het eiland Testerep boven water te houden, vechtend met een zingend, massief decor.

Opvoergegevens: tg Vagevuur / Koen Boesman

• 2022
Opvoergegevens: TG Vagevuur
  • Grote bezetting (>4)