Jessa Wildemeersch
Dagen zonder data / Days without dates

Toen Wildemeersch in 2001 in New York studeerde, werd enkele honderden meters verderop het World Trade Center getroffen door twee vliegtuigen. Kort daarna werd Afghanistan gebombardeerd en begon de invasie in Irak. Het maakte een blijvende indruk en beïnvloedde haar sterk als actrice en theatermaakster. In 2005 ontmoet ze Brian Delate, een theatermaker en Vietnam-veteraan. Die ontmoeting vormde de kiem voor een voorstelling over de nazorg van oorlog. Over de impact van oorlog op een individu en zijn omgeving. Van 1914 tot nu.
Opvoergegevens: Het Nieuwstedelijk
Isbn: 978-94-6076-422-6
  • Monoloog
  • Tweetalig (bruin)