Ahilan Ratnamohan
Alle woorden die ik nog niet kende

In Alle woorden die ik nog niet kende probeert Ahilan om alle 840 woorden van zijn lijst te gebruiken in een monoloog. Tijdens dit proces dienen er zich verschillende vragen rond taal aan; letterlijke, maar ook op maatschappelijk en politiek niveau. Waarom wil hij zijn Nederlands op dit precieze moment verbeteren? Kan een compliment eigenlijk ook kritiek zijn? Wat betekent het om een woord van Thierry Baudet te erven? En om een nieuwe woordenschat in gebruik te nemen? Zal deze monoloog überhaupt begrijpelijk zijn voor Ahilans ‘medemigranten’?

opvoergegevens: ROBIN / Ahilan Ratnamohan

• 2022
Opvoergegevens: ROBIN
  • Monoloog