Tine Van Aerschot
A partial exposure of a half decent elephant

Tine van Aerschot haar nieuwe project Between This and That onderzoekt de veranderende betekenissen van woorden en begrippen door vertalingen, hertalingen en verplaatsingen in de tijd. A Partial Exposure of A Half Decent Elephant is een eerste resultaat van dit onderzoek.

Beperkte uitgave:
Deze uitgave is voorzien van een door de schrijver zelf ontworpen en gedrukte omslag in een oplage van 50. De tekst op het omslag is handmatig in loden letters gezet. Gemaakt in samenwerking met het Grafisch Werkcentrum Amsterdam.

Let op: De uitgave met origineel stofomslag is niet meer verkrijgbaar.
De uitgave is voorzien van een facsimilé omslag van het originele omslagontwerp.

Opvoergegevens: Kaaitheater
Isbn: 978-94-6076-199-7
    Filters:
  • Monoloog
  • Kleine bezetting (2-4)
  • Witte Boekjes
  • Vrouwelijke schrijvers
  • Vlaamse schrijvers

Over de schrijver

Tine Van Aerschot Tine Van Aerschot ontwikkelde zich van grafisch vormgever tot maker/schrijver in het theater. Vanaf 2002 begon ze zelf met werk te ontwikkelen. In 2006 kwam de eerste voorstelling 'I have no thoughts and this is one of them.' meer info over de schrijver